Όσα χρόνια και εάν κοιτάξω πίσω μου…

Όσα χρόνια και εάν κοιτάξω πίσω μου, μια ζωή, κανακεύω  την ψυχή μου και όσων αγαπάω, με λόγια, αγκαλιές, αλλά ιδίως με λέξεις, λέξεις  “μεταξωτές”… Οι δικοί μου άνθρωποι με φωνάζουν Λένα, πάντα συστήνομαι ως Ελένη, αλλά τελικά στης ψυχής μου τα άκουσμα-πρόσταγμα , η Λένια κερδίζει με διαφορά… Ρομαντική στο άκουσμα της, αυτή η λέξη, αλλά συνάμα σαν να κρύβει και μια φωτιά, άλλης εποχής, αλλά εγώ θα την κάνω και σύγχρονη, εγωκεντρικό ή όχι, πλάκα έχει είναι σαν να ξαναβαπτίστηκα! Μην ξεχάσω να μου πάρω κόκκινα παπούτσια, ως νονά του εαυτού μου: το Πάσχα. Kαλά να είμαστε, μέχρι τότε…

One thought on “Όσα χρόνια και εάν κοιτάξω πίσω μου…

Σχολιάστε

